FAQs (Često Postavljana Pitanja)

Da li ste zainteresovani da saznate više o KLSTV-u?

Šta je KLSTV ?

KLSTV je nova inicijativa KLS srpske lige koja prikazuje sveobuhvatan direktan prenos KLS lige za sezonu 2016-2017. Podržana je od strane www.streamamg.com digitalne platforme.

Korisnici se mogu pridružiti preko interneta i na taj način mogu da prate svoj omiljeni tim, kao i sve utakmice koje emituje KLSTV:dozvoljeno je da prebacujete sa jedne utakmice na drugu, bez ikakvih ograničenja. Napravite izbor i uživajte u pogledu!

Pored prenosa uživo tu je i video na zahtev sekcija, koja daje pristup svim prethodnim utakmicama zajedno sa najboljim momentima utakmice. Najbolji momenti postavljaju se dva sata nakon završetka utakmice.

Takodje, u sklopu cene KLSTV-a naći ćete istorijske arhive sa utakmicama odigranim prethodne sezone.

Možete pratiti uživo utakmice pomoću bilo kog tipa uređaja (PC, laptop, tablet, mobilni), i platforme (Android, Apple).

Dostupna su 2 nivoa pretplate:

  1. Godišnja: 12 meseci košarke sa svim zvaničnim utakmicama sezone, svim timovima, specijalnim dešavanjima i arhivom uključenom u ponudu;
  2. Mesečna , sa svim zvaničnim utakmicama sezone, svim timovima, uključenim u 30 dana vaše pretplate.

Za više informacija i ograničenja, molimo vas posetite  FAQs odeljak i T&C.

Šta mogu da dobijem sa KLSTV pretplatom?

– Uživo utakmice koje će biti ažurirane u kalendaru i sajtu lige.

– Sve utakmice lige u VNZ sekciji (VideoNaZahtev)

– Video arhivu sezone 2015/2016.

*NAPOMENA: Sve utakmice koje se emituju preko drugih kanala nisu deo naše Live ponude, zbog ekskluzivnosti emitovanja.

Ipak, ove utakmice će biti dostupne na zahtev na KLSTV u roku od 24 časa od završetka utakmice.”

Šta uključuje KLSTV godišnja pretplata?

Godišnja pretplata uključuje:

– Uživo utakmice koje će biti ažurirane u kalendaru i na sajtu lige.

– Sve utakmice lige u VNZ sekciji (VideoNaZahtev)

– Video arhivu sezone 2015/2016.

* NAPOMENA: Sve utakmice koje se emituju preko drugih kanala nisu deo naše Live ponude, zbog ekskluzivnosti emitovanja.

Ipak, ove utakmice će biti dostupne na zahtev na KLSTV-u u roku od 24 časa od završetka utakmice.

Traje 12 meseci od datuma registracije.

Šta uključuje KLSTV mesečna pretplata?

Mesečna pretplata uključuje:

– Uživo utakmice koje će biti ažurirane u kalendaru i na sajtu lige.

– Sve utakmice lige u VNZ sekciji (VideoNaZahtev)

– Video arhivu sezone 2015/2016.

* NAPOMENA: Sve utakmice koje se emituju preko drugih kanala nisu deo naše Live ponude, zbog ekskluzivnosti emitovanja.

Ipak, ove utakmice će biti dostupne na zahtev na KLSTV-u u roku od 24 časa od završetka utakmice.

Traje 1 mesec od datuma registracije.

Da li imate problema sa vašim nalogom, ne znate kako da pristupite ili želite da izmenite vaše podatke.

Imam KLSTV nalog, ali sam zaboravio/la svoju lozinku. Kako mogu da je povratim?

Ukoliko ste zaboravili vašu lozinku, kliknite na Zaboravljena lozinka na stranici za prijavljivanje, odmah ispod dugmeta za pristupanje. Unesite vašu email adresu. Dobićete email za resetovanje stare lozinke i uputstvo za kreiranje nove.

Obavezno proverite da email nije završio u Spam / Junk folderu kao i da li imate dovoljno prostora u sandučetu.

Ne mogu da se ulogujem. Šta da radim?

Kliknite na PRIJAVI SE  u gornjem desnom meniju i unesite podatke za pristupanje.

Ukoliko se pojavi greška “”Nismo uspeli da pronađemo vašu email adresu””, verovatno ste se registrovali pomoću druge email adrese. Pokušajte da unesete drugu email adresu ili da se ponovo registrujete.

Ukoliko email ili lozinka nizu ispravni ili je vaš nalog blokiran, kliknite na Zaboravljena lozinka i unesite vašu email adresu. Dobićete email sa uputstvom kako da kreirate novu lozinku. Obavezno proverite da email nije zavrsio u Spam / Junk folderu kao i da li imate dovoljno prostora u sandučetu.

Moj nalog je blokiran. Šta da radim?

Nalog je blokoran jer ste uneli pogrešnu lozinku previše puta. Kliknite na Zaboravljena lozinka i unesite vašu email adresu.Dobićete email sa uputstvom kako da kreirate novu lozinku. Obavezno proverite da email nije zavrsio u Spam / Junk folderu kao i da li imate dovoljno prostora u sandučetu.

Registrovao/la sam se sa nevažećom/nekorišćenom email adresom. Da li mogu da je promenim?

Da!Ukoliko ste se registrovali sa nevažećom ili email adresom koju ne koristite, možete se PRIJAVITI sa ovim registracionim email-om, idite na MOJ NALOG i kliknite na dugme “”Ažuriraj profil””. Nakon toga unesite nov email.

Ne mogu da nađem MOJ NALOG, kako mogu da proverim informacije o pretplati?

MOJ NALOG nalazi se u gornjem desnom meniju na početnoj strani. Ukoliko ne možete da nađete, trebalo bi da postoji simbol sa tri linije. Kliknite na taj simbol i pojaviće se padajući meni u kome se nalazi MOJ NALOG. Kao alternativu, otvorite browser preko celog ekrana.

Kako mogu da kreiram nalog?

Kliknite na Registrujte se u gornjem desnom uglu na pocetnoj strani.

Da li imate problema sa gledanjem uživo utakmica?

Da li mogu da gledam uživo prenos svih utakmica?

Sve utakmice koje se emituju preko drugih javnih kanala nisu deo naše Live ponude, zbog ekskluzivnosti emitovanja.

Ipak, ove utakmice će biti dostupne na zahtev na KLSTV u roku od nekoliko sati od završetka utakmice.

Ne mogu da nadjem Uzivo Video sekciju. Sta da radim?

Kada se ulogujete, uživo sekcija ce se pojaviti u gornjem delu početne strane. Biće prikazano i odbrojavanje do početka svake utakmice uživo. Možete pristupiti uživo utakmicama klikom na UŽIVO i biranjem kluba ili klikom na KALENDAR. Ne zaboravite da instalirate poslednju verziju Flash-a. Možete proveravati kalendar kako bi ste uvek bili obavešteni o rasporedu utakmica.

Mogu da čujem zvuk, ali ne vidim sliku. Šta da radim?

Ukoliko koristite Mac ili Windows, savetujemo vam da ažurirate Flash na poslednju verziju. Ukoliko problem i dalje postoji, desnim klikom na video (ili na CTRL ukoliko vaš miš ima samo jedno dugme) odaberite Flash settings. Kliknite na Display tab i deaktivirajte Enable Hardware Acceleration. Osvežite stranicu (F5) ili restartujte browser.

Imam problem sa kvalitetom slike. Slika se zamrzne ili je isprekidana. Šta da radim?

Zahtevana brzina konekcije za HD kvalitet je 4Mbps.

Ukoliko imate problem sa slikom zbog brzine konekcije, kliknite na dugme za podešavanje i promenite kvalitet videa, pokušajte da gledate pri manjoj brzini.

Proverite da li firewall ili sigurnosna podešavanja rutera blokiraju video kao i da drugi programi  koriste protok u toku uživo takmičenja.

Proverite da li postoji treća partija koja može da ometa ili oslabi vasu konekciju.

Preporučujemo da zatvorite sve aplikacije na vašem uređaju tokom gledanja utakmica ili da promenite browser, i ažurirate Chrome na poslednju verziju.

Ukoliko problem i dalje postoji, koristite obrazac za pomoć.

Da li mogu da gledam KLSTV video snimke na iPad-u, iPhone-u i Androidu?

Da. Uživo video snimci su kompatibilni sa iPad-om, iPhone-om i Androidom. Gledanje snimaka zavisi od kvaliteta konekcije, uređaja i operativnog sistema. Ukoliko imate problema sa gledanjem snimaka preko iPad-a, iPhone-a ili drugih mobilnih uredjaja, preporučujemo vam da koristite računar / laptop.

Za Android uređaje preporučujemo korišćenje Chrome ili Dolphin browser-a.”

Da li imate pitanja u vezi plaćanja, paketa ili uslova za refundaciju?

Da li mogu da promenim tip pretplate nakon kupovine?

Možete promeniti tip pretplate sa godišnje na mesečnu ili obratno direktno iz menija MOJ NALOG, u delu AKTIVNE PRETPLATE. Na primer, ukoliko kupite mesečnu pretplatu 2og Februara i rešite da kupite godišnju pretplatu 15og, cena nove godišnje pretplate biće naplaćena na datum isteka mesečne, u ovom slučaju 2og Marta.

Koja valuta se koristi prilikom plaćanja pretplate?

Cene pretplata su izražene u evrima. U slučaju druge  valute, konverzija će se izvršiti po kursu vaše banke. Za više informacija o kursu, obratite se vašoj banci.

Kako da se pretplatim na KLSTV? Koja je cena i uslovi kupovine?

Kliknite na Registrujte se na početnoj stranici i videćete opis svih paketa koje nudi KLSTV. Nakon uplate dobićete potrvdni email sa detaljima kupovine.

Otkazao/la sam svoju pretplatu, ali želim da kupim novu. Kako to da uradim? Da li mogu da koristim stare podatke za prijavljivanje?

Da, ukoliko ste već registrovani na KLSTV, ali ste ukinuli automatsko obnavljanje pretplate i nemate nijednu aktivnu pretplatu, ulogujte se pomoću vaših podataka klikom na dugme ULOGUJ SE. Uđite na MOJ NALOG i tamo ćete naći “”Pridruži se”” dugme u delu AKTIVNE PRETPLATE. Nastavite ka kupovini nove pretplate. Nije neophodno da se registrujete po drugi put.

Kada ističe moja pretplata?

Godišnja pretplata se obnavlja automatski nakon 12 meseci od datuma kupovine. Mesečna pretplata se obnavlja svakog meseca. Možete proveriti detalje vaše pretplate klikom na MOJ NALOG. Da otkažete obnovu pretplate, možete se odjaviti na meniju MOJ NALOG.”

Koji su uslovi refundiranja na KLSTV-u?

Pojedinačni slučajevi refundiranja su u potpunoj diskreciji StreamAMG-a. KLSTV pretplate ne podležu refundaciji. StreamAMG nije u obavezi da izvrši bilo kakav vid nadoknade ili kompenzacije nakon obavljene kupovine. U slučaju žalbe, StreamAMG će razmotriti detalje. Ukoliko želite da tražite refundaciju, molimo vas popunite formular na ovom linku. Refundaciju je moguce obaviti samo ukoliko je osoba koristila isti metod plaćanja prilikom registracije i prilikom plaćanja pretplate. Korisnici koji ne otkažu pretplatu pre datuma obnove nisu u mogućnosti da traže refundaciju.  ”

Šta znači automatska obnova?

Kada se pretplatite na KLSTV, prihvatate uslove prodaje. Sve pretplate se obnavljaju automatski. Ukoliko kupite mesečnu pretplatu, ona se automatski obnavlja na kraju svakog meseca ( na primer, ukoliko kupite mesečnu pretplatu 22og Maja, ona će se automatski obnavljati 22og svakog meseca ). Godišnja pretplata se obnavlja automatski svakih 12 meseci od datuma kupovine (na primer, ukoliko ste kupili godišnju pretplatu 1og Jula 2016., ona će se automatski obnoviti 1og Jula 2017 i tako na svakih 12 meseci. 

Ukoliko dođe do promene cene pretplate bićete o tome obavešteni putem mail-a. Korisnik se mora registrovati pomoću važeće email adrese i sve poruke se smatraju primljenim nakon što su poslate na registrovanu email adresu.

Možete otkazati vašu pretplatu u bilo kom trenutku u meniju MOJ NALOG.

NAPOMENA: Ukoliko ne otkažete vašu pretplatu pre datuma isteka ona će se automatski obnoviti i cena obnove će automatski biti naplaćena sa vaše kartice koju ste koristili prilikom registracije.”

Da li želite da saznate više o automatskim obnovama?

Koja su pravila automatske obnove na KLSTV-u?

Oba ponuđena tipa pretplate, godišnja i mesečna (i svi ostali paketi koji će biti kreirani i obeleženi da se automatski obnavljaju), obnavljaju se automatski. Možete ukinuti automatsku obnovu pristupanjem vašem profilu u bilo koje doba.

Ne želim da mi se pretplata automatski obnavlja. Kako mogu da otkažem obnovu?

Vašu pretplatu kao i automatsku obnovu možete ukinuti bilo kada na stranici MOJ NALOG i klikom na dugme OTKAŽI u delu AKTIVNE PRETPLATE. Na ovaj način, bićete u mogućnosti da gledate utakmice sve do isteka plaćenog perioda. Imajte u vidu da korisnik mora ukinuti pretplatu preko svog profila na sajtu. Ovo je JEDINI ispravan način da se otkaže pretplata. StreamAMG i KLS srpska liga ne može upravljati korisničkim nalozima tokom trajanja pretplate. Mogu da intervenišu samo u slučaju tehničkih problema ili odstupanja. 

Niste više zainteresovani za pretplatu, i želite da je otkažete

Nisam više zainteresovan/a za pretplatu. Kako mogu da se odjavim?

Vasu pretplatu kao i automatsku obnovu možete otkazati bilo kada na stranici MOJ NALOG i klikom na dugme OTKAŽI u delu AKTIVNE PRETPLATE. Na ovaj način, bićete u mogućnosti da gledate utakmice sve do isteka plaćenog perioda.

Koji su uslovi refundiranja KLSTV-a?

Pojedinačni slučajevi refundiranja su u potpunoj diskreciji StreamAMG-a. KLSTV pretplate ne podležu refundaciji. StreamAMG nije u obavezi da izvrši bilo kakav vid nadoknade ili kompenzacije nakon kupovine. U slučaju žalbe, StreamAMG će razmotriti njene detalje. Ukoliko želite da tražite refundaciju, molimo vas popunite formular na ovom linku. Refundaciju je moguće obaviti samo ukoliko je osoba koristila isti metod plaćanja prilikom registracije i prilikom plaćanja pretplate. Korisnici koji ne otkažu pretplatu pre datuma obnove nisu u mogućnosti da traže refundaciju.

Da li imate još pitanja?

Koja je minimalna specifikacija sistema?

Minimalna specifikacija sistema je:

  • Intel Core i5 ili ekvivalentan AMD procesor(*) sa 2GB memorije
  • Operativni sistem i browser koji podrzava Adobe: http://www.adobe.com/software/flash/about
  • Adobe Flash plejer verzija 11.2
  • Internet konekcija od 4 Mbps ili više
  • 1024 × 768 rezolucija ili veća

Preporučena specifikacija sistema:

  • Poslednja verzija Windows-a, Mac-a i GNU / Linux-a
  • Poslednja verzija Firefox-a, Google Chrome-a i Internet Explorer-a
  • Poslednja verzija Adobe Flash player-a
  • 1280 × 720 rezolucija ili veća

(*) Ova specifikacija može biti drugačija u zavisnosti od konfiguracije sistema.

U kojim formatima su video snimci dostupni?

Video snimci, uživo kao i na zahtev, dostupni su u formatima koji su automatski prilagođeni protoku interneta.

Formati su:

  • 720p -> 1280x720px na 2.5 Mbps;
  • 540p -> 960x540px na 1.3 Mbps;
  • 360p -> 640x360px na 850 Kbps.

Da li mogu da pristupim svom nalogu preko više uređaja istovremeno?

Možete koristiti svoj IP broj (Internet) na različitim uređajima, koristeći podatke i IP kod za pristup. Pristup je ograničen na jedan uređaj istovremeno, kako je naznačeno u odredbama i uslovima KLSTV-a.

Nalog je lični i ne moze se deliti.

Da li mogu da koristim više uređaja?

Pretplatnici KLSTV-a mogu uživati u gledanju utakmica koristeći 3 različita uređaja (PC, Tablet, Mobilni telefon). Unesite vaše podatke i možete početi sa gledanjem utakmica na jednom uređaju i onda prebaciti na drugi, ali nikada na više uređaja istovremeno.

Ako nas FAQ ne odgovori na vase pitanje, molimo vas kontaktirajte nas klikom ovde

Ime (obavezno)

E-mail (Obavezno)

Naslov

Vaša poruka